Egen potatis




Vi ska ta upp egen potatis för första gången i kväll!
Potatisen sattes så sent, så den har fått växa till sig tills nu.

Det har varit skönt att vara hemma.
Plocka, tvätta, betala räkningar och framför allt titta och vara med familjen.
Katten, som tydligen varit vilsen i pannkakan när jag varit borta, sov så nära mig i natt.

I kväll blir det allt manikyr, mina naglar har flagat nagellack, det värsta jag vet, så det blir till att sköta om dem.
Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Åh, gott med egenh potatis. Vår är slut redan. God var den.

Så, umgås du med din familj. De måste saknat dig.

Kram

#2 - - tess:

Hej å välkommen hem!!!! SAKNAT DIG JÖ!!!!!

Det är väl så de ska vara? Borta bra men hemma bäst. Låter lite klyscha men ja tror de e så...man uppskattar de man har hemma men det är kul att uppleva något utöver det vanliga... //Tess

#3 - - jayne:

hej där....

läste igenom dina inlägg...helt missat dem. FY mej.

Va bra att allt gick bra...grattis!!!!!!!

Skönt att vara hemme till räkningarna och alla andra måsten...förstår jag!!! Klart du saknat dem... hrrrrrrm.

Kram

#4 - - Britt-Marie:

Välkommen hem igen! Förstår att det känns jättegott! Sv: Inte så mycket har löst sig - i morgon är det ju måndag så det är bara: På´t igen som gäller;)

#5 - - Ester:

sv: bara spekulation, eller va de heter ;) stackars bosse .. ^^

Upp