Här sovs det fortfarande




Ja, inte maken, jag och katterna, men de som vanligtvis för liv.
Någon nyårskrönika blir det inte här.
2008 bestod till största delen av jobb, slit och funderingar, nu ser jag fram mot ett nytt år.
Inga löften ger jag, däremot tänker jag göra en ansats att föra in med friskvård, alla aspekter, i våra liv.
Om så bara tvinga barnen att äta frukt och grönsaker dagligen.
Trots att det är grått och litet trist ute, kanske skulle jag börja med en morgon..nej, förmiddagspromenad?
Om ingen annan, så lär jag möta några strutsar där ute.
Allmänt | |
#1 - - soffie:

GOTT NYTT ÅR,

din blogg är så himla fin gör du designen själv?

ha en bra sista dag på året,

#2 - - Kattis:

Ha det så toppentrevligt i kväll!

Må gott och njut av årets sista dag.

GOTT NYTT!!

Kramisar i massor

Tack!!

#3 - - Daniel:

Ät du grönt å må gott 2009 vetja!

#4 - - E:

Du är hjärtligt välkommen, Mosebacke Torg ;-) Vi ska försöka sätta marschaller utanför ;-)Vi tog en rejäl sovmorgon vi också fast nu är sambon och arbetar och jag sitter och försöker måla naglarna.



Gott nytt år!

#5 - - Carita:

Njä, först bestämde vi inte vad vi skulle göra :) Utan bara bestämde att vi skulle ses.. Men det blev en promenad till slut.. :)

Gott nytt år!

#6 - - Mikael:

Svar: Jaa det tog bara 15 minuter,men det var jätte roligt att bygga den :)



Svar2: nej jag har inte varit dit :( men det skulle vara jättekul att fara dit.

#7 - - Tanten:

Gott Nytt År på dig!

Upp