New Years Eve 2008




Times Square har jag inte firat nyår vid.
2008 års nyårsafton firas i Stigtomta!
Det blir grejer det!
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Jo, det blir väl ett inlägg om båda alternativen.

Både Kina-resor & stalkers. Samlar lite mod inför det sistnämnda faktiskt. Trots allt viktigt att inte vara tyst. Så urläcker din blogg blev i nyårs-skrud, kanon!! Ha en riktigt fin nyårsafton!!

#2 - - E:

Det har jag, en mäktig upplevelse som knappt är beskrivbar. Imponerande är ordet!



Angående krämen så luktar den inget speciellt, jag har känslig hy och än så länge har det fungerat bra. Lätt att smeta ut och dryg. Lite som Apotekets Vischy om du testat. :-D

#3 - - Kattis:

Godmorgon!

Ville bara önska GOTT NYTT ÅR!

Må gott idag!

KRAM

#4 - - Kattis:

Det kan jag tro att det är. Tyst...

Nu har jag börjat ge Troja tabletter så justnu ligger hon och slappar.

Det är när det blir mörkt som det jobbiga börjar.

Får väl söva henne mer eller mindre ;D

Ha det gott!

KRAM

Upp