Champagnebar med utsikt

Läste att de öppnar en champagnebar högst upp i Clarion Sign vid Norra bantorget idag. Någon som var dit?
Jag tog en drink på Aquavit före midsommar, mycket trevlig personal.

Kanske ska jag ta en sväng förbi sista dagen före semsetern...
| |
#1 - - Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

eftersom skövde är det den stad med mest shoppingutbud som ligger närmast tidaholm där jag bor så har jag ju "alltid" shoppat där..och shoppingmeckan..finns sådana?

Jag kan ha trubbel med att fian saker i stockholm med..allt beror ju på utbuden i butik, ens egna smak, mode som råder osv..





#2 - - Tobias:

svar: stora glömde du ;)

#3 - - matilda:

sv: klart sorgen påverkar mitt liv, jag förlorade ju min bästa vän! så det påverkar mitt liv, tro mig. varje dag, varje timme, minut, sekund så påverkar det mitt liv....

#4 - - matilda:

sv: gå vidare... nej. jag har inte gjort det än.

#5 - - Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

haha, så kanske det är =)



Men skövde har ett hyfsat bra H&M, Yap med lite cheap Monday WESC, VElour osv, MQ, Sisters, Några småbutiker med roliga märken, de vanliga stora kedjorna.

#6 - - j:

sv:

har aldrig smakat den och jag ska nog inte göra det ;D

#7 - - My:

Ååå dit kanske man skulle bege sig nån gång...med stora plånboken...:)

Upp