Gåta från DN

Den här gåtan från DN hittade jag hos Helen :

Vad är det för skillnad mellan demokraterna i USA och förskolekrisen i Stockholm?

Demokraterna satsar på Barack Obama,
Stockholm satsar på barack åt barna.

Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Kolla på min hemsida för där finns flerradiga armband.

Ehhh, tror jag.

Ska kolla om jag kan hitta mer oranga pärlor för de är slut här. Fick bara dessa som en gåva.

Kram

#2 - - tess:

Hon e 16 veckor de lilla livet... å så ljuvlig såååå Hon e vår bäbis. //Tess

#3 - - Kattis:

Alla färger utom orange hade hon.

Gå in på Pagoni, kolla under glaspärlor, sparklebeads så hittar du alla färger hon har.

Säg till om det är nåt du vill ha.

KRam

#4 - - Kattis:

Det fanns oranget, hittade lite....jag ska passa på att äta lite lunch...börjar bli hungrig.

KRam

#5 - - Dubbelörnen:

På tal om warpspeed!! Åkte in till köpingen o jag fastnade i baksuget efter en sörmlänning som på 90-vägen kör 55-60km/h!! asg



Kom då osökt att tänka på dig ;)



Kram

#6 - - maritta:

Sååå rolig var den inte .. :P hhaah



kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar.

Www.metrobloggen.se/maritta

Ciaaao (:

Upp