Dagen D eller flyttdagen



Klockan 8 är tre flyttgubbar på plats för att börja transporten av jobbet mot sydligare trakter. De sydligare trakterna kan kallas Stockholm Syd eller som postadressen säger Huddinge, men rätt och slätt är det till Flemingsberg vi flyttar. Vi utgår från att det blir riktigt bra. Från 14:e våningen har man ju utsikt (även om det nu är rättspsyk blicken tenderar att fastna på).
Allmänt | |
#1 - - Dubbelörnen:

Nä men känner inte igen mig här!! Vad har hänt?Vårfint?!

#2 - - Kattis:

Godmorgon!

FAst du är ju på jobbet och får titta när de bär alla dina kartonger.

Du får ju närmare.....nästan.....eller hur det nu var, hahaha

Ha en toppendag.

KRAM

#3 - - Lena Svensson:

Ska du flytta? 14 våningar , högt, Nä jag släpper inte ut mina så eftersom vi bor alldeles nära en stor väg. Jag har också hört att Birmor inte är så smarta med trafiken. Ha en bra dag

Kram Lena

#4 - - Laila - En ödmjuk jävel:

Vad fint du gjort här inne!

Håll dig ifrån rättspsyk bara så ska du se att det blir kul i Flempan, öh..harkel Stockholm Syd harkel. Kram!

#5 - - Rebecca:

sv: japp det är det! eller jag får tatuera i stort sett vad jag vill säger dom :)

#6 - - tess:

De tar några veckor att få svar sa de så inga svar. Mer än att jag har en tarmsjukdom. En sån man får när magen e som den e å man inte hittar några svar på prover. IBS. Ska tillbaka...



Hoppas solen börjar titta fram även hos er. Här tvättar mamma å ska hänga ut... härligt. //Tess

#7 - - Malin Sofia:

Hej! Vad gör du den 15:e augusti? Skulle du vilja hänga med på sommarens största bloggfest i Stockholm? 100 bloggare träffas för att äta, dricka, mingla och knyta nya kontakter över hela Sverige. Priset ligger på 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin och DJ. Det blir inga blogawards eller annat strunt, bara en jäkligt rolig fest med röda mattan utrullad vid entrén. Enda kravet är att de anmälda är minst 18 år. De som reser långt får anmäla en vän också för att minska på resekostnader. I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info, jag har också börjat publicera delar av gästlistan. Betalningen ska in senast sista juni, avanmälan är fri fram tills dess. Bilder från festlokalen finns också i min blogg, en riktigt läcker sådan på Södermalm. Hör gärna av dig om du vill att jag skriver upp dig på listan! H: Malin, arrangör.

#8 - - Natasha:

Min pokjvän fick ett jobberbjudande här förra året, så jag flyttade med honom. Jobbar inte än, men håller på att leta... Hoppas att det går bra med flytten!:)

#9 - - Afrodite:

Tur att det är så högt upp...på behörigt avstånd från rättspsyk...=)

#10 - - Daniel:

å vad e bättre än fina utsikten på jobbet! WOW!



Å vad fint du har det här my dear... grönt å vårfräscht!!!

#11 - - matilda:

sv; jadu ett hemskt hemprov i genetik! jo egentligen borde det vara lättare med hemprov men för mig blir resultatet aldrig lika bra, för det slutar bara med att jag skriver av för mycket från mina källor .. (a)



ha en bra dag!

#12 - - Fanny:

Sv: Haha ja riktigt kallt var det!

#13 - - Sussi:

Ooo, vilken bra utsikt. Du får försöka fokusera på något annat än rättspsyk.

#14 - - Herta:

Gratulerar till nya lokalerna och till utsikten! Är Ni i de orange-lila husen eller hur blev det nu? Du har nog berättat men jag minns inte.

#15 - - Herta:

Gratulerar till nya lokalerna och till utsikten! Är Ni i de orange-lila husen eller hur blev det nu? Du har nog berättat men jag minns inte.

Upp