En het och ångande nattlig flirt

Vilken man, vilken hunk, vilken flirt!

Jag var ensam i denna stora lokal, men fick plötsligt sällskap av en riktig goding. Vi pratade och skrattade och flirtade ganska ohämmat. Hans fru, som jag då känner till, kom på tal men vi gled över ämnet utan vidare fördjupning. Omoraliskt, visst, men det här var ju så spännande!

Jag blir illamående och yr och han hjälper mig ner på den smala sängen som finns så väl till pass och lägger sig bredvid mig. Stryker håret ur min panna och ler så ömt. Vi ser varandra djupt i ögonen och anar vad som komma skall.

Då får jag en dubbel uppsättning vassa kattklor inborrade i foten! Lillkatten sätter stopp för min ångande och heta nattliga flirt och jag blir så besviken!

Kanske ska jag avslöja vem min nattlige besökare var? Jag kan tänka mig att några av er känner till honom. Säkert kommer ni, bara ni är villiga att erkänna det, avundas att jag fått uppleva hans närhet, om så bara i drömmens värld.

Min nattlige hulk var:










Hans Majestät Konungen!

MOHAHAHAHAHAAAAA!
Allmänt | |
#1 - - Anna:

ja, det vara en smart katt må jag säga!

#2 - - Maria:

God morron :-)



Vilken Hunk du drömmer om :-)

Ha en skön helg !



Kram





#3 - - vivan:

Näää,du, hans majestät konugen får inte beträda min

bädd...fnizz..vilka drömmar du haft, kan du inte drömma om någon annan snygging...ha,ha,ha,asg!!!

Kramen!

#4 - - Herta:

Vilken tur att lillkatten dök upp!

Skönt att Du har en så aktiv och fungerande familj som är behjäpliga när nöden så kräver.



Det finns ju andra alternativ om Du vill drömma om nåt trevligt.

#5 - - Pernilla:

hahaha, nog skulle det väl vara trevligare att drömma om Brad Pitt eller nån ;) Hamnade här genom Tess sida, så jag tänkte att jag lämnar ett avtryck :)



Pernilla

#6 - - TT:

Den dröm-mannen får du ha för dej själv!

Ska tömma min väska nu snart, den är en dröm jämfört med din! Haha.

#7 - - Jessica:

#8 - - Jessica:

Här kommer kommentaren också! Trodde faktiskt också att det skulle vara Brad Pitt! Det är roligt med drömmar, har länge tänkt att jag skulle skriva ner mina drömmar, men av någon underlig anledning är jag alltid sååå trött på morgonen...

Har tagit din "Visa din väska"-utmaning! Ditt foto är mycket roligare än mitt!

#9 - - Inga M:

Ibland får jag svamliga och hotfulla kommentarer när jag gör inlägg om rovdjur och när de inte blir publicerade hos mig så väljer någon att kommentera hos bloggar som finns med på min blogglista.



Du kan självklart behålla kommentaren här om Du vill, men jag är tacksam om Du väljer att ta bort den. Jag vill inte debattera mina inlägg på annan plats än på min egen blogg så det kan bli väldigt knepigt. Och jag välkomnar alltid sakliga kommentarer på min blogg om där det finns något slags id med IP-nummer eller liknande.



#10 - - Lissen:

Din dröm börjar så häftigt, så jag läser med spänning och förstår din hotta känsla.......



Men jag tror rakt det blev........ en mardröm, hihi.

Glimten i Richards ögon slår allt,L!

Ha en skön dag!



Ps Träskorna, jättefina Ds

#11 - - Egoinas mamma:

HAHAHA! Det var inte dåligt!! ;D

Upp