Verkligen ingen ordning på mig!



Hans Kungliga Majestät fyller ju år idag! Hur kunde jag glömma!?!

Carl XVI Gustaf blir 63 år!

Undrar om han kommer att bjuda mig på kalaset idag? Vi har ju som en speciell relation, som ni vet.

Men grattis på födelsedagen i alla fall, "Hunken"!
Allmänt | |
#1 - - Kattis:

"Hunk"??? Kungen??? Okej...

Ja, det är olagligt med alkoholen men det är för att det är skadligt för barnen innan de växt klart.

OCh det har alltid haft som argument.

Sen vet jag att de har druckit på fester, men de har alltid berättat det efteråt. Vilket har hänt kanske 5 ggr.

Ha en toppenfin dag!

KRAM

#2 - - Daniel:

Hur kunde du glömma din bästis???????

#3 - - Tanten:

Till nästa år får du lägga in en påmunnelse i kalendern! Skämmes!

#4 - - marma:

Hur kan du glömma efter en sådan intensiv upplevelse?



Förresten - tror du frun läser din blogg, hihi?



Själv har jag aldrig glömt honom på hans egen dag, han fyller ju dagen efter mig!



Valborgskramar/marma

#5 - - Beate:

Vid närmare eftertanke så borde du ju bli bjuden på kungens födelsedagskalas. Men undrar om Sylvia skulle uppskatta det ;-)

Kul med en finsk matlektion. Dessa specialiteter borde ju finnas på Hötorgshallen, men då jag jobbar hemifrån idag så blir det ingen smakprovning ;-)

#6 - - jayne:

Grattis knugen!!!!

Hoppas du blir bjuden på det fin fina kalaset... men kanske Silvia sätter stopp för det?

#7 - - purplerain:

AJAJ, jag glömde oxå. Undrar om det blir nått straff? Nåja, solen skiner och det är valborg. Ha det så trevligt ikväll.

Upp