-Bredband? Det här är ju vanliga makaroner!

Lika ilsken som Comhemsreklamens lilljänta var över makaronerna som inte alls var de förväntade bredbanden, lika förbannad kan man ju vara över Blogg.se:s konstanta glada mail över hur fixat och uppdaterat allt är. NOT!!!!

-I kväll suger Blogg.se hästvarianten mer än vanligt!

Å andra sidan borde man vid det här laget lärt sig att inget annat är att förvänta.
Allmänt | |
#1 - - Gun:

Jag instämmer!

#2 - - Myaraq:

HATAR BLOGG:SE!

#3 - - Sabina:

devote funkar också jätte dåligt i skrivande stund... går jätte segt får knappt upp sidan. jag har inget tålamod för sådant

#4 - - anna:

ja, det har strulat hur mycket som helst när man försökt kommentera.

#5 - - Beate:

KOnstigt att du säger det: har på sistone märkt att det är allt fler som använder sig av blogspot... trots att de är "tekniskt" sämre. Long live Google (som råkar äga blogspot).

#6 - - Anna ..dansar in:

Grr o morr på esse

#7 - - Soffie:

fattar inte varför det ska krångla så hela tiden jag blir skogstokig på det,

hoppas de får ordning på problemet,

gokväll

#8 - - ullisar:

jag satt en hel kväll och läste och kommenterade. är inte säker om mina typ sammanlagt femtio kommentarer försvann i cyber eller om de dykt upp nu i efterhand. surt är det iaf. tar sån massa energi när det strular med tekniken.

Upp