Svaret på frågan vi alla undrat över

 

Om du inte kan se någonting så dra i yttre ögonvrårna så att du får sneda ögon (som om du vore asiat). Fortsätt dra tills ögonen är nästan stängda… det fungerar.

 

Onekligen bra att äntligen få svaret.

Allmänt | |
#1 - - Jess:

Haha, ja den där fick jag på mejl för någon dag sedan! =)

#2 - - Jessi:

Det är väl därför jag ser suddigare än vanligt då..

#3 - - Egoinas mamma:

HAHAHAHAHA!! Jag får helt enkelt se till att fixa det!! ;D

#4 - - Lallis:

Ha ha ha. SÅ himla bra:)

Kram Lallis

#5 - - Gun:

HAHAHAHA!! Men...om det var sant...borde jag se bra!!;D

#6 - - Sabina:

jag har sett den här många gånger.. men denna gången försökte jag inte läsa vad det stod.. men mina ögon lyckades endå se.. då måste det vara illa!

#7 - - Eva B:

Snart blind alltså.....

#8 - - Eva B:

Men herreguuud då är jag snart blind!!!

#9 - - becca:

hahah gammal. but still going storng!

#10 - - Beate:

Den fick jag också idag per mail. Den funkar, den funkar inte, den funkar, den funkar inte, den f u n k a r ;-)

#11 - - Myaraq:

Hahaha den gamla klassikern!

#12 - - Afrodite:

Hahahaha...hilfe! Jag har blivit blind! Vad beror det på månne...?! =)

#13 - - ullisar:

haha! lika kul som klassikern "visste du att 90% av alla svenskar sjunger i duschen?"!

#14 - - Britt:

Betyder det att asiater har bättre sexliv?

Upp