2009: Det packade året

En återblick bland årets blogginlägg ger att 2009 måste ha varit ett av de mer packade åren någonsin. I tillägg kan man konstatera de dagliga 26 milen till och från jobb som kräver sitt. En ungefärlig sammanställning av kuskandet och farandet kommer nedan, jag misstänker att en del är förträngt. I ärlighetens namn måste jag erkänna att det inte är jag personligen som varit på alla platser, men de flesta.

Någon som har koll på var jag inte var 2009?





Januari: Tällberg, San Fransisco




Februari: Östersund


Mars: Inget! Wow!




April: London, Göteborg, San Fransisco




Maj: Chicago



Juni: Miami, El Salvador, Visby, Göteborg




Juli: Österlen, London




Augusti: Göteborg




September: Visby




Oktober: Oslo, Surahammar




November: Swindon, Tokyo




December: Västerås fram-och-tillbaka, fram-och-tillbaka



Allmänt | |
#1 - - TT:

Ja, sådana metropoler som Sura och Västerås är inte att förakta! :D

Men jisses vad du rest, jag blir lite avis som aldrig kommer någonstans. Fast i år har jag ju varit både i Norgeo och Finland, det är sex år sen sist, haha.

Gott slut och gott nytt på dej!

#2 - - Helena:

Det känns ju som att du har varit runt och flängt som en liten toka :)



Gott nytt år på dig Anne!

#3 - - katrin:

de e ju fusk att lägga upp där andra har varit 8-------) haha

#4 - - Beate:

Ser det som så: du gjorde dessa resor frivilligt och du njöt (för det mesta antar jag) av att vara på dessa platser - privat eller i tjänst. Det är nog många som är avis på dig, ja inte Sura och Västerås då, men ändå.

Det kanske blir nya, spännande platser under 2010?!!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År... ett sådant som du själv önkar dig alltså:-)

#5 - - Daniel:

Vilket resande år



Men Finland????

#6 - - Jess:

Du har verkligen varit om dig och kring dig! Roligt! Om jag inte minns fel så var det dottern som var i Chicago?

Gott nytt år!!

#7 - - Britt:

Västerås är ju en världsmetropol ;D



Ser att du gjort som Japanerna och fotograferat mycket. Med så många resor är det lätt att blanda ihop allt.

#8 - - Jessi:

Och i Lisch har du inte varit heller. Skandal! ;)

#9 - - Myaraq:

Du dräller ju i Göteborg tvärofta.



... Du har mitt nummer ;)

#10 - - nipe:

Impad över flängandet! Mest avis är jag på Swindon faktiskt, skulle passat på när min kollega bodde där.

#11 - - Inga M:

Ditt resande är imponerande! Men Du har inte varit i Årjäng så vitt jag vet.

Upp