Kan inte bestämma mig...


Jag fick två tesorter av äldsta sonen i julklapp; Världens bästa mamma och Julmumste.

Jag kan inte bestämma mig för vilken som är godast...

Lika bra jag gör slut på den båda då!
Allmänt | |
#1 - - Em:

Hahaha! Men det är ju toppen att du gillade bägge så mycket!

Sv: Jag trodde jag närmast skulle bli utbuad när jag skrev om hur jag förhåller mig till nyårsraketer, men det blev ju nästan tvärt om. Faktisk rätt många som är rädda också.

#2 - - Afrodite:

Gott slut och gott nytt min goe vän!! =) Kramiz

#3 - - Ragnvi:

Gott Nytt År på dig!

Jisses vad du har varit ute o rest!

Kramen!

Ragnvi

#4 - - Beate:

Drick upp båda är en utmärkt idé... och du vet ju att du är världens bästa mamma... så drick upp hene bara ;-)

#5 - - Britt:

Hoppas de är lika goda som förpackningarna ser ut! Ibland har jag blivit besviken på te som luktat ljuvligt och smakat ingenting.

#6 - - Herta:

#7 - - Herta:

Ja ibland har vi svåra livsval. Hoppas Du kommer fram till bäst tesort.

Önskar Dej ett Gott NYtt År!

#8 - - Pernilla:

Gott Nytt År på er!!!!! Kram!!!!

Upp