Charlotte- och Anna-Wannabees?



Kan det tänkas att Charlotte Perrelli och Anna Book är dessa två kvinnors idoler?
Allmänt | |
#1 - - Katinka:

Hehe... jo, det kan nog allt vara möjligt. Slående likhet liksom och visst går tankarna dit.

#2 - - Beate:

Klockren kommentar... men sångkvalitén är ungefär densamma. Såg halva den låten, hela sexan och sjuan och 15% av åttan. Rekord... för mig alltså.

#3 - - soffie:

fniss

kan nog stämma,

trevlig lördagskväll

#4 - - Anna:

Ja men du...det är ju klockrent..otroligt..:)

#5 - - DenDarLinda:

Hej Anne,



jag tycker också det:P Kul att du gillar den! Den var ju så tråkig innan och nu plötsligt så söt!



Ha det så bra! Kika gärna in oftare! Puss

#6 - - Tesstamente:

Hehe, jag tror du har kommit något på spåret:-)



Och ja, Irish har ett aktivt nattliv, men det har blivit bättre sen han bytte jobb. Inte lika stressad längre, vilket är synd.. då har jag inte lika mycket att skratta åt;-)

#7 - - TT:

Japp, efter att ha degat bort många helger har jag haft det bra!

Tittade inte på melodierna, hörde lite smått, inga höjdare alls tycker jag.

#8 - - Inga M:

Fast detta måste ha varit de (för?) stora bröstens kväll. Jag blir alldeles fascinerad. Det är inte bröst när det blir som på två av damerna i kväll, det är ett lyte. Hur orkar man springa, hoppa och röra sig fritt med såna jättesäckar att dra runt på. Jag känner bara ett par kvinnor som varit utrustade någonstans i närheten av detta och båda lät förminska eländet med operation för de orkade inte med dem. Pga min skröpplighet så höll vi oss hemma för en gångs skull och tittade på Melodifestivalen. Men det är himla tråkigt egentligen. Jag gillar dock programledarens humor.

#9 - - Heson:

Hehe! Ja just det! SÅÅ måste det vara :-) Men jag hejjar lite på Anna ändå. Hon är ju trots allt Söderhamnare precis som jag!

Upp