Packa pappas kappsäck



Maken ska packa. Innan vi åker till Arlanda i morgon kl.8. Det går inga tåg på söndagmorgnar, annars är ju det bästa sättet att ta sig ändå fram.Så det blir till att köra. Själv är jag trött, det tar på att partaja, man har ju dålig rutin. Dessutom har jag skum känsla i halsen, jag har nu inte tänkt drabbas av något virus heller, jag har en del kul saker på lut veckan som kommer.
Allmänt | |
#1 - - Heson:

Lycka till med Arlanda-turen. Själv har jag huset fullt av barn - mina egna två, en kompis och en kusin, så jag gissar att jag också ska kliva upp tidigt i morgon! Och när det gäller sushin - vi snackar Söderhamn nu. Det innebär att det bara finns en restaurang som har sushi :-) Sån´t är livet i en liten håla!

Ha det gott!

#2 - - TT:

Det känner man ju till... inga tåg när man behöver dem!

Bli inte sjuk!!

#3 - - Anna:

Men du..det är mycket nu hos Anne..kör försiktigt och se till att checka in den där Virus samtidigt..

#4 - - Herta:

Jättetrist är det att köra härifrån till Arlanda...vi har flugit mycket från Skavsta just pga detta...(småstadsfenomen kanske) fast i somras blev det Arlanda...för vissa destinationers skull så måste man ju.

#5 - - Beate:

Okristen tid klockan åtta alltså, speciellt en söndag morgon. Åsså får du ju också åka hem igen från 08-flygplatsen. Tycker synd om dig just NU, då jag säkert sover = ligger i koma - när du anländer till terminal 5 och när du kommer hem igen.

Hoppas du inte bli sjuk bara.

Kram Beate

#6 - - Dubbelörnen:

Inte kul med en sådan söndagsmorgon men samtidigt så är det lugnt på vägarna o morgonen är faktiskt riktigt vacker :)

#7 - - carina:

Fick maken plats med några kläder i de väskorna?

Ser lite slarvigt ut att fara runt som "kjesaren" du vet han i sagan.

Kör försiktigt....

Upp