Det applåderas i salongen!



Sommaren med Göran blev precis det jag hoppades på, fjantig, rolig, förutsägbar fredagsunderhållning med flera överraskningar. Jag var inte den enda som skrattade gott under stora delar av filmen och även om applåderna i filmens slut sannolikt kom från den yngre delen av publiken, så var den ändå värd dem.

Dotter var förvisso inte imponerad, men å andra sidan har hon inga självupplevda erfarenheter av partnerjagandets sorg- och glädjeämnen ännu.

Kultursnobbarna dissar filmen som bekant, och någon Oscar lär den inte få, men den som klassar sig som allätare i filmsammanhang får sig en kul filmupplevelse .
Allmänt | |
#1 - - ester:

sv: ingen vet .. helt plötsligt skulle de åka och kolla på en båt .. man vet aldrig med moni och beni ^^

#2 - - Ragnvi:

Morning! Hi, hi...den tatueringen skulle jag också vilja ha! Gärna ditt pengagolv också!

Vet du..för nåt år sedan blev det utslag på seismografen i lilla Trönö! Jag damp i backen...

Kramen!

Ragnvi

#3 - - Joakim.:

tycker han är för mycket jag, magnusson ;) men skön ändå!

#4 - - Jess:

Kanske värd att se i alla fall!

#5 - - Jenny U:

Den filmen kommer jag att se! Har just tittat igenom tv-serien Blomstertid på Tv4 play där Magnusson spelar alla roller som tre killar femton år efter gymnasiet. Jättekul och träffsäkert. Blev överraskad eftersom jag inte tycker att han har varit så kul i olika komediserier.

#6 - - Herta:

Passar säkert mej också.

Upp