Do not ask me why



Sommaren med Göran.

Dåliga recensioner.

Jag har köpt biljetter till mig och dottern.

Fråga inte varför.

Jag hoppas väl på åtminstone ett gott skratt. Jag skrattar sällan åt samma saker som någon annan, så kanske blir det riktigt bra!
Allmänt | |
#1 - - Kalle:

SV: Från vårat tältläger 19 km från fjällstationen ska det ta 3 dagar upp ocn ned (sydtoppen) varav en av dagarna är toppbestigningen

#2 - - Monkey:

allt bra med dig? hihi

kram!

#3 - - Anna:

Du ...ingen kan få till det som du..lite tokhärlig är du..jag skrattar åt dig..jag behöver inte gå på bio :D

#4 - - Jess:

Hoppas filmen är bra! Skrattar sällan åt svenska filmer, men kanske! Du får i alla fall en kväll med dottern!

#5 - - Eva:

Bra recensioner i Aftonbladet - ++++

Har sett "Bakom kulissen" och den var då kul!

#6 - - Jessi:

Har oxå sett att den fått bra recensioner i en del tidningar. Hoppas den är bra nu då!

#7 - - Herta:

Vill också se denna film. Jag brukar skratta när ingen annan skrattar.

Upp