Impuls...



Ellos.
30 % rabatt på en valfri vara.
Det blev ovanstående stövlar.
Ja, ja...
Allmänt | |
#1 - - Egoinas mamma:

Den som låter sig BEHANDLAS som en hora är en hora..(inuti sitt eget huvud åtminstone). Äsch skit i det!! Behövde blogga bara!! ;D

#2 - - Egoinas mamma:

Sv: Hehe!



Stövlarna är jättefina! Alla som skall träffas i Stockholm skulle kunna köpa likadana och så är det vårt kännetecken?? ;D

#3 - - ester:

sv: vaa? båt? jag fattar inte ..

#4 - - Sabina:

riktigt snygga

#5 - - Herta:

Precis som min Shopping. Klart man måste slå till.l Stövlarna kommer väl till pass senare.

#6 - - Åsa:

Fniss. Jag köpte en vintertröja och en lampa från Ellos.Filmen har mannen och jag gått och pratat om men de dåliga receptionerna avskräcker en för att gå. Kanske en hyr film längre fram. Du får berätta vad du tyckte? Hur var stövlarna. Friskt vågat att beställa stövlar på postorder.

#7 - - T:

Snyggt, snyggt, snyggt! Så elegant du kommer att vara. jag blir faktiskt lite avundsjuk. Jag har endast använt gummistövlar i sommar ja!

#8 - - Jess:

Snygga, påminner lite om ett par jag köpte. Kommer nog bild senare!

#9 - - Revolverbritta:

Trevlig blogg du har!! Klart trivsam!

Kul att du tittat in hos mig!

Lägger till dig i mina länkar om det är ok?

#10 - - anna:

snygga, där gjorde du ett bra köp, ska genast titta in själv, jag har ju så ont om skor!

#11 - - Helena:

Snygga:)

Upp