Stunden som ni alla har längtat efter!



Äntligen ska jag ha frågestund!

Jag vet att ni, mina kära läsare, har länge längtat efter denna stund, så passa nu på och fråga mig vad du vill! Utan minsta tvekan kommer jag att svara på precis de frågor som jag själv vill svara på, så missa inte tillfället att få veta allt du vill om Anne!

Svar på frågorna får ni i morgon.

Edit: Nu har jag gjort som alla andra häftiga bloggare; jag har informerat alla bloggare jag känner om denna möjlighet!
Allmänt | |
#1 - - jayne:

Oj...frågestund...

Hm... Vad ska man fråga??? Har ju förstått att man ska vara klurig...

Varför frågestund?

Hm... Vilken skostorlek har du?



nej...du detta var SVÅRT... Kramis

#2 - - Kattis:

????

Sitter och tänker och tänker.......

Kommer inte på nån bra fråga.

Ska vila på saken.

KRAM

#3 - - Katinka:

Var befinner du dig om 10 år? Och varför?

Och har du fått skorna än?



Är ju lite nyfiken...

#4 - - Egoinas mamma:

Ta nu inte illa upp om jag frågar om något jag borde ha fått med mig innan! :)



Är du nöjd med din blogg? Hur länge har du haft den och vad skulle du eventuellt kunde tänkt dig att göra annorlunda?

Vad sort inlägg tycker du om att läsa hos andra? Spelar det någon roll om de inläggen är långa eller korta?

Vad jobbar du med?

När och hur träffade du din man?

Kunde du tänka dig att överlämna han till mig? ;D

#5 - - TT:

Jaaaa... jag är ju mest nyfiken på hur du ser ut eftersom vi vuxit upp i samma stad... men... hur mötte du din man?

#6 - - Fred:

sv: näe.

#7 - - Fred:

sv: haha, gör jag? tack det värmer!

#8 - - Linnéa:

fin blogg :)

#9 - - Anna:

Var är du uppväxt?

När började du blogga?

Vad skulle du vilja jobba med om du fick välja fritt?

#10 - - Jessi:

Hmm..detta var ju inte så lätt... Men vad dricker du helst för vin? Om du nu dricker vin...? Jag är relativt ny som vindrickare och behöver lite tips.

#11 - - Afrodite:

Men jisses vad svårt! Bara för att man får liksom...=)

Vad jobbar du med? Hur ung =) är du? Vad är din favoritsysselsättning då du är ledig? Hur många barn? Hur ser en perfekt ledig dag ut, enligt Anne?

Vad får dig att återvända till en blogg, alltså vad tilltalar dig i en blogg?

Varför började du blogga?

Hur många bloggar "följer" du?

Hahaha...va? Nyfiken? Inte jag i alla fall! Hade fler på lager, men tänkte att det fick kanske räcka...=)

#12 - - Beate:

Mmmmhhhh, nej jag hoppar den frågestunden. Tycker om att läsa din blogg så där lagom anonymt, det är ju det som är spännande.



PS. Dessutom kommer du ju att besvar frågorna lagom anonymt ändå, eller hur ;-)

#13 - - Lena Svensson:

Den middan lät god :)

natti Natti

Kram Lena

#14 - - Tanten:

Just nu känns den enda frågan som "Kan du komma hit och hjälpa mig att röja?". Men annars jo jag vill nog också veta hur du träffade din man.

#15 - - Inga M:

Oj vilken utmaning! Det känns som alldeles förbjudet att erkänna den egna inneboende nyfikenheten på andra människors liv. Man är ju oftast fullt upptagen med att bekämpa den och dämpa den med olika metoder, inte att ta fram den och undersöka vad man egentligen skulle vilja veta om en medmänniska.



Ja, jag är nog mest nyfiken på hur en vanlig arbetsdag ser ut för Dig. Jag menar verkligen från början till slut. Men sen är det också roligt att veta vad Du har för favoriträtt och hur den tillagas. Vad Du skulle göra om Du fick välja en dags aktiviteter utan tanke på pengar eller andra begränsningar, vad skulle den innehålla? Jag det var några sxplock ur den förbjudna nyfikenhetslådan hos mig!

#16 - - Eva-camilla:

Alla frågor jag var nyfiken på att ställa är det redan någon annan som frågat..så jag väntar istället med spänning på svaren!

Kramar

#17 - - Lena:

Halloj vännen,

Fråga: Hur i hela friden får du tiden att räcka till?

That's all!

Kramis

Upp