Budgivning



En kollega ligger i budgivning på en lägenhet på Söder. Jag får ångest och panik bara jag ser honom med mobilen vid örat. De har högsta budet just nu, men hur länge...? Jag hoppas slippa allt vad hus- och lägenhetsaffärer gäller för resten av mitt liv, det har varit fruktansvärt jobbigt. Dessutom borde det ha varit skottpengar på de mäklare vi haft att göra med.
Allmänt | |
#1 - - Dubbelörnen:

Känner precis som du...



Visningar med viktigpettrar som ser ut att vara gjorda av pengar skrattar



Sedan hjärtinfarkt av oro o ängest över att inte få sin dröm.



Nej här kommer jag att sitta tills de bär mig ut gapskrattar.



Stor kram viktigpetter ;)

#2 - - tess:

Ja du ja skulle behöva råna een bank... funderar att ringa HOFFA hi hi hi...



Nejdå men ja behöver lite att förgylla vardagen med som gör att ja mår lite bättre. Tattoon tog ja inte tag i då Rebecka glömt av de... tankspridda hon.... Kanske lika bra //Tess

#3 - - Jenny:

Skönt att det kanske är förbi för din del!

Att vara inne i bostadssvängen med flytt, annons, köpa, sälja eller vad det nu kan vara, är ju en enorm nervpress och snarast ett heltidsjobb!



För 3 år sen fick jag ett mycket fint, gammalt hus på landet i Sörmland! Jag firade med champagne tror jag att det var. Högsta budet kom från mig (oss) och de andra drog sig ur. Men sen visade det sig dagen efter när tystnad tog vid... att säljarna ville sälja till de andra med lägre bud!! Skumt. Svartpengar? Trevligare?! Tandagnisslan.

#4 - - Kattis:

Hallå tjejen!

Oj, jag känner mig så upptagen hela tiden.

Hoppas allt är bra med dig.

Läs Sabinas blogg.

KRAM

#5 - - Kattis:

Hallå!

Det står på henne blogg.

Jag har inte följt den så mycket för jag har blivit så ledsen.

Mn nu gick jag in.

Kram

Upp