En välfylld dag



Vi hade nog inte lyckats med att klämma in så mycket mer i denna dag, Dubbelörnen och jag.
Vi inspekterade nya inredningsdetaljer på Karl Johansgården, lunchade på en fantastisk fisksoppa, åkte till Eskilstuna för hämtning av två nyfriserade vovvar, åkte till Sundbyholms Kött & Fisk var vi provsmakade och inhandlade en hel del produkter, åkte söderut, träffade Dubbelörnen Junior, åkte in till metropolen Malmköping och drog en repa på byn; blomsterbutik, klädaffär, skoaffär och den underbara inredningsbutiken Mitt Rum innan vi fikade på Café Ottilia och allt detta ackompanjerat av allsköns kackel och pladder.

En kvinna skulle vara berättigad till minst ett par dagar av denna sort per månad, jag är helt övertygad om att de är friskfaktorer i våra liv.
Allmänt | |
#1 - - Herta:

Så sant.

#2 - - Dubbelörnen:

Tack för en härlig underbar dag!! Fast medge att lite segt blev det emellanåt... Det är svårt att hålla låda när två tystlåtna som vi möts. Men jag tycker ändå att det blir bättre o bättre för var gång.



Det känns som jag vågar prata mer o mer... precis som du... ligger dubbelvikt



Stor varm helgkram

#3 - - Tanten:

Det låter som en ljuvlig dag.

Upp