Vart går semesterresan 2?

   


Jag har fått flera förslag på vart semesterresa 1 går, men helt enkelt var det inte. Eller så var mina ledtrådar odugliga.

Men vart går semesterresa 2?

Förhoppningsvis mycket enklare att gissa denna gång.

Rätt svar och vem som gissat rätt presenteras och länkas i morgon!
Allmänt | |
#1 - - Beate:

LONDON, så klart!!!

Skitrolig idé med semestergissandet tycker jag. Undrar vart semesterresan nummer 1 gick...

#2 - - Anna:

London..tveklöst London..

#3 - - Heve D:

måste va fel på Yes, d e samma sak här :)

#4 - - Barnens Hjältar:

Kudden är 5 x 30 cm

kommer kosta runt 139-149 kr tror jag :P

Jag tippar på London jag med..urberry, Hyde park?

#5 - - pelle:

haha, det dumma var att jag på riktigt kände igen att det var London på bilden med de gröna stolar längst ned! ;D



fast helt lätt var det inte att gissa dock ;)

#6 - - Suss:

Jag gissar också London, mest pga pubskylten och kepan!

Upp