Varken det ena eller det andra



Hemkommna tidigt till middag bestående av gårdagens uppvärmda (lika gott idag) trodde jag att en riktig myskväll med bloggande och nya Tara väntade mig.

Jo, tjena!

En för stunden soffparkerad rumpa resulterade att jag flera timmar senare vaknade med ett skrynkligt öra och glasögonen på sniskan. Inte vet jag om jag överkompenserar för mina sömndepriverade kollegor eller om det är mitt goda sovhjärta som tränas, men skönt var det. Nattens sömn blir nog som vanlig, antar jag.

Ja,ja, jag får blogga och tidningsbläddra nu.
Allmänt | |
#1 - - Dubbelörnen:

Fick också tidningen idag men har inte ens orkat bläddra i den. Nu är det dags för sängen... Är helt slut av hantverkarpådrivning o fågeljakt. Och än är det inte helt klart. Men nu måste röjningen påbörjas för att hinna bli klart till fredag.



Giv mig styrka, giv mig energi!!



Kram kompis

#2 - - Dubbelörnen:

Amän vad är det för fel med din bloggkommentar!?



Nu har jag skrivit två gånger o orkar inte mer!!

#3 - - Egoinas mamma:

Så vill jag oxå ha det! Sova, sova och sova, precis när som och hur som! :(

#4 - - Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

#5 - - Katinka:

Jag tycker också att det är otroligt skönt att bara slumra till i soffan helt plötsligt. Ljuvligt och en sömn man faktiskt kan unna sig.

Upp