Drömjobb i Hollywood

 

Sökes: Personal Assistant till wannabe Hollywood celebritet med obefintlig bildning och no manners.

 

Kvalifikationer: Tålmodig, lättkrökt rygg, mottaglig för skit, liten i maten

 

Villkor: Långa arbetsdagar, videoövervakning, tystnadsplikt

 

Kontakt: tv3.se

 

Lycka till Anna Anka och tv3! Massor med dumskallar kommer att ställa upp på detta.

 

Tyvärr!

Allmänt | |
#1 - - Em:

Hahaha! Den "damen" där är ute på något. Hon använder media, undrar på vart det slutar.

#2 - - Nillas liv på pinnen:

Jag lyckades missa de där Hollywoodfru-avsnitten men har förstått att hon inte är någon vidare arbetsgivare. Får mig att tänka på Brünofilmen där han använder mexikanare som möbler utan att en celeb som var inbjuden reagerade nämnvärt...

Sjukt och jävligt roligt eftersom det brutalt visar hur vissa ser på andra människor.

#3 - - Beate:

Massvis med bimbon kommer att ställa upp, såklart. Utlovas det inte samtidigt en billig dokusåpa-filmning som kostar TV3 ingenting p g a idioter som medverkar i den och vill synas? Suck...

#4 - - Barnens Hjältar:

Halloj, jag hoppas att det var vinterns ranson av sjukdomar..

Anna Anka, ja jösses..jag har inte ens sett programmen men vet allt ändå

Duktig på att marknadsföra sig?

#5 - - Herta:

Kan ju vara kul att göra något nytt. Jag vill dock i så fall ha något med lite mera ansvar.

#6 - - Kerstin:

Jag har inte en chans där...

#7 - - Britt:

Ställer folk upp på att delta i Bigbrother, Baren, Villa Medusa, Paradise Hotel, Robinsson med mera så klart att de ställer upp art få slava för Anna Anka för att sedan få beklaga sig i pressen. Undra vad en sån kändis kommer kallas? Du vet Bigbrother-Linda och Robinsson-Robban....Anna Anka-Stefan?

#8 - - nipe:

Ja jisses vad många som kommer vilja ställa upp på det, tyvärr. Ytterligare en serie på TV jag kommer välja att INTE titta på, man blir ju ändå påtvingad det hela via tidningarna.

#9 - - Dubbelörnen:

Det var Skatans son kastade hantlarna ;)

#10 - - soffie:

hihi tänk vad hon rörde om i lilla Sverige den där Ankan!

#11 - - Jess:

Eventuellt kanske man skulle kunna gå ner i vikt...

#12 - - Amanda:

Det är sorgligt..

#13 - - Gun:

Ett ypperligt tillfälle för en B-kändis-wannabe.



Sv: Tack! Jag gillar din blogg mycket också! Du är cool!:D

Upp