Höstens olika ansikten att glädja sig åt

 

Luftledningar och hamnbyggnader kan vara vackra i höstskrud, färgerna harmoniserar på ett mycket tilltalande sätt.

 

 

 

En lövtäckt, slingrande promenadstig lockar. Vad finns litet längre fram, vad finns bortom kröken?

 

 

 

En gulnande björk mot den ljust blå himlen med små lätta molnslöjor övertygar åtminstone mig ännu en gång om att hösten är den bästa av årstiderna.

 

 

 

Bill & Bob-trädgårdsinstallationen utanför köksdörren resulterar nu inte i så mycket poetisk tankeverksamhet, däremot gläder tanken på hur torr och tät huset blir om fötterna till vintern. Se andra Bill & Bob-arbeten här.

 

 



Inte som att förevisa ett nytt badrum eller kök, men så här fin är vår husgrund för närvarande. Det är heminredning detta också. Eller utredning.
Allmänt | |
#1 - - Jess:

Hemutredning! :)

#2 - - Gun:

Ja det är så fint med höstfärger. Varma färger kan hjälpa lite mot kylan.

#3 - - marma:

Skönt med torra fötter inför vintern, eller hur? Jag tyckte det var skönt med ny mössa när vi bytte tak. Hemutredning, fniss!

Kramar/marma

#4 - - jeannette:

Hinner ni färdigt med utredningen innan snön faller ?



Jag fundera på om jag skulle höra med Lagrell om just min lilla förmåga , om de kanske e lite intresserade, man måste ju tänka på kommande generationer . //jeannette

#5 - - Beate:

Från lagom poetiskt till hemutredning, du täcker in precis allt utom inredning ;-)

Upp