Kan det här duga?


Apa hotel, Tokyo Bay Makuhari - kan det vara något tro?

Jag tror nästan det.

Jag börjar tro på att resan blir av!
Allmänt | |
#1 - - Dubbelörnen:

Jag ställer upp som caddie!! basattduvet

#2 - - Beate:

Ja sa ju det... men jag erbjöd faktiskt mina tjänster först. Det du Dubbelörnen ;-)

#3 - - Princexswe:

Det är nog häftigt att bo på översta våningen i den hotellskrapan, men inte så kul om hissen står ;-) Eva

#4 - - Inga M:

Du ska inte välja det här hotellet. Det ser ut som en bluff, alldeles genomskinligt. Antagligen hänger det en glashiss också på utsidan och alla som inte vill använda den måste ta varuhissen i mitten av huset!

#5 - - Mia systeryster:

Vad avundsjuk jag blir!!Kram

#6 - - Znogge:

Nej... Resmålet ja, men på tok för högt för mig! Hade svimmat innan jag kommit halvvägs!

#7 - - Myaraq:

Ta mig med!!

Jag har lärt mig att säga

"mamma skördar på våren" på japanska. Det är nog användbart.

#8 - - Jess:

Coolt! Fast jag hade inte bott där, gillar inte höga hus...

Upp