Ibland har man tur!!!



Bara se!

Ibland har man tur!

Fredag, ny hårfärg (Äh! Jag menar naturlig hårfärg), nya Tara och ett gratis trosskydd på köpet!

Det kallar jag fettur!

(Inte fett-ur utan fet-tur, man är väl med...)

Denna lycka hade varit fullkomlig om det i stället för Alldays hade varit Tena Lady...
Allmänt | |
#1 - - Ama de casa:

Fettur? Det lät nästan som en isländsk bantningsreklam...

#2 - - Ama de casa:

sv: Seså, seså... LUGN OCH FIIIIN! Snart kommer dom snälla farbröderna som har dom där moderiktiga tröjorna med ärmarna bak... Lugn och fin... :-)

#3 - - Mia systeryster:

Hahaha, har du kommit in i tena åldern=D Nää inte ännu va!!Kram o ha en mysig valborg!

#4 - - Malla:

Haha ja jag läste verkligen fett-ur :P

#5 - - TT:

Ja fettur har dom ju i alla fall inte haft på Island!



Sv: Jasså du menade sååå, jag tänkte väl... men i år kommer jag att varit där två gånger, det måste vara rekord.

#6 - - Fanny:

SV: Ja det blir jag

#7 - - Selma:

Ja, vad är en mascara eller chokladkaka som "följa-med-present" om man kan få ett trosskydd. Ha en trevlig valborg hurru.

#8 - - Carina:

Inte är det väl dags för Tena Lady redan? Du bunkrar kanske för framtida behov :)

Ha en trevlig Valborg! Kramen

#9 - - Gun:

Jag blev lika lycklig som du när Tara kom idag och jag såg att man även fick bindor. Jag har inte behövt använda såna de senaste sex månaderna, haha!:D Som tur är behöver jag inga Tena Lady heller, men det kommer väl får man anta..

#10 - - Gun:

Sv: Akuten? Det vill jag höra mer om! I ett inlägg eller så..:)

#11 - - Sus:

Jag fick också Tara och trosskydd!

Ha en torr Valborg =)

#12 - - Åsa:

jag gillar tidningar med choklad i. Känns inte så syndigt eftersom det är tidningen jag köpt och inte chokladen. Kvinnlig logik tror jag :-)

#13 - - Sus:

Allt som är gratis är bra grejer...väl..?

Vilken bra blogg du har!

#14 - - Suss:

Underbart, Grattis till presenten!!!! Höhö! Jag som älskar ord, älskade verkligen fettur, inte fet-tur! Jag ska använda det vid något lämpligt tillfälle när det verkligen känns fettur! När jag åker till Island med arbetslaget kanske det dyker upp något sånt.

Valborg har regnat bort och det känns mer fet-tur att vi inte drog ut innan det började!

#15 - - Herta:

Haha. Jag fick också tidningen idag men har inte hunnit öppna den ännu. Får bli imorgon eller när jag lägger mej senare i natt om jag inte tar datorn med mej istället.

#16 - - CAT:

Ja snacka du om fettur!!

Det enda jag fick var jobb hela helgen ;)

Men vad gör väl det?

I Kiruna har vi full vinter igen ;)

Hoppas du får en bra helg med din Tara och de dina =)

Kram//Angelica

#17 - - Jess:

:D

#18 - - A:

God morgon :D

haft en bra dag igår? ;)

#19 - - lucke:

Hejsan :P Hade du det bra på valborg? :)

Upp