Jag är så skön!



Skrubbad

Urkrafsad.

Hyvlad.

Rakad.

Insmord.

Plockad.

Klippt.

Filad.

Lackerad.

-Visst ser ni alla framför er hur otroligt vacker, len och välvårdad jag är nu!?!
Anne skönhetsbloggar | |
#1 - - Selma:

Appselutt.

#2 - - Jess:

Härligt!

#3 - - pubes:

sv: haha jåå, men han börjar väl bli gammal å grå;)



lite avundsjuk blev jag nu alltså. fan.

#4 - - Härligheter enligt Erika:

Vilka fina borstar!!!! Var har du fått tag i dem?



De säger att storleken inte spelar någon roll men det gör det här! ;)

Om kladdkakan alltså;)

Kramar Erika

#5 - - HERTA:

Men vilken härlig sensommar och höst som DU kommer att gå tillmötes då.

#6 - - Beate:

Japp det ser jag framför mig:-) Men jag undrar lite försiktigt: gjorde du en liknande spa-behandling under semestern också - för familjen menar jag (=speciellt för maken alltså...). Du börjar ju jobba igen imorgon - så är det den perfekta office-looken som gäller... eller;-)

#7 - - Härligheter enligt Erika:

Självklart, det är inte mitt recept utan ett recept jag kom över på nätet. Skickar dig länken. http://www.mums.nu/index.php/kantarellsoppa/

#8 - - Afrodite:

Ja, jisses, vad det lät skönt! Och jag ser det sannerligen framför mig...och känner känslan! =)

Ha det gött!

#9 - - puzzelkvinnan:

Toppen låter det.

Du en fråga nu när du tar upp detta.En stor pimpsten du vet för fötterna,vad kostar det att inhandla en sådan?Jag har nämligen hittat pimpisar på stranden,bra va?tjing

#10 - - Anna:

Själv är man

gipsad

smörad

duschad

inplastad

tejpad

uttråkad

och till sist

mätt som en säl

#11 - - Inga M:

....... och väldoftande! Du kommer att bli dagens sensation på jobbet, alla kommer att flockas kring den nya vältrimmade Anne, nypa i henne, klappa på henne fråga om det är den Anne de har känt förut!!

#12 - - Myaraq:

Klart jag gör. Ååh, du SKIMRAR, min sköna Anne.

Upp