-Vem skrämde Skrutten?




När vi öppnade dörren för att åka på bio rusade Skrutten in med en svans av en flaskborstes storlek.

-Vem skrämde Skrutten!?! utropade vi.

Vi fick inget svar.
Skruttens historia | |
#1 - - ansepanse:

inte får man några svar från varken katter eller hundar :)

kram

#2 - - jess:

Kanske är det hunden som bajsat i vår trädgård? ;)

#3 - - TT:

Ouppfostrat!

#4 - - Therese:

Hrm, ett litet svar är väl inte förmycket begärt!?

Kram

#5 - - Beate:

Kul att ni gillade filmen (utgår ifrån att popcorn byttan på bilden inte var eran ;-).

Jo om djur kunde prata så skulle man säkert få veta ett eller annat.



PS. Så katter är skrämda om svansen står upp. Då har jag lärt mig nå't nytt igen. DS

#6 - - Jenny:

sv; ja du får prova :)



söt katt! inte kul att den var skrämd dock!

#7 - - Jessi:

Nämen stackar'n... Han kom ju in i tryggheten iallafall. Kul med bio, det blir lite för sällan.

#8 - - Jayne:

Ja du.. en annan katt..kanske`???

#9 - - Inga M:

Hmmm det börjar löpas i kattkretsar! Kanske sextrakasserier på på gång i närområdet? Jag utgår ifrån att Du har en likabehandlingsplan i bokhyllan att ta till nu.

#10 - - Britt:

Huga! Säkert något vilddjur. Lås dörrarna!



sv: Nej jag har aldrig känt lust att prata snusk med någon jag ringt fel till.

#11 - - Myaraq:

VAAAH?

Svarade inte metropolen på din fråga?

Upp