Favorit i repris


Nu.

Nu ska jag sitta.

Kanske tänker jag.

Litet.
Allmänt | |
#1 - - tess:

Ja vilket glassigt jobb va å man behöver ju inte ens kunna sjunga bra... ler..



Å i skitbyn ja kommer ifrån köpte prästen prästgården av kyrkan för typ 400 tusen.. fick de till å med upprustat... å jag lovar med de läget å den storleken hade de gått för bra mycket mera om de hade satt ut de för allmänheten att bjuda på så man skulle nog vara präst...



Eller inte... //Tess

#2 - - Ulrika Fabulousforty:

Tuuur att vovven har fotpall, så han sitter riktigt bekvämt..;DD

Tänk försiktigt, så du inte sliter ut dej! ;)

#3 - - Britt:

Själv ska jag ligga efter världens mest spännande hockeymatch mellan USA och Kanada.

#4 - - Afrodite:

Önskar att jag vore du just nu...

#5 - - Renee:

En sån liten hund vill jag ha, eller är det en jättehund?

#6 - - ansepanse:

den bilden är ju så söt

SV: han var ordentligt förkyld

Upp