Litet shoppingstrategi




Före shoppandet på Primark intog vi en stärkande och nyttig sen lunch från Kentucky Fried Chicken bestående av finfina proteiner, kolhydrater och mer eller mindre essentiella fettsyror.

Inom parentes skulle jag kunna nämna "aldrig mer".



 

Tjejerna var redo för att satsa hårt bland tusentals andra, jag agerade mer förkläde. Tills jag mötte min förälskelse. Och sjupacken tanttrosor.

 

Minst två timmar kämpade vi i värmen, fukten och trängseln.

 

 

Utfallet blev så här. Helt OK kan man säga.

 

-Min förälskelse?

 

Nja, dottern fotade den i sitt rum för i vårt rum har vi galgar men ingenstans att hänga dem (figure that!), och förälskelsen kom inte helt till sin rätta, så jag ber att få återkomma med det senare.

 

Nu ska vi ut ur ångbastun som är vårt rum.

Anne reser | |
#1 - - Znogge:

Ah, jag älskar fyllda shoppingpåsar! Fortsätt så ;-)

#2 - - Beate:

Ha, ha, ha! Så KFC dissas av dig med. Konstigt nog sa vi också "aldrig mer" i just England när vi åt "skiten" senast.

Ni verkar ha shoppat loss ordentlig, precis vad man ska göra när man är i London. Can't wait att se vad du har förälskat dig i:-)

#3 - - Carina:

Pust! Ni verkar ha det svettigt :)

Tro vad du är in löööv med??

Kram och shop ti'l you drop!

#4 - - Herta:

Men vad har Du gått och shoppat upp Dej på. Utgår från att det är någon tjusig kreation eller kanske någon trevlig liten klädespalta att ha på sig vid sportaktivitet eftersom DU ryckte denna i anslutning till dussintalet damtrosor.

#5 - - Huskatt:

Dessa tanttroser...vad är det?!

#6 - - Ama de casa:

Tanttrosor ska inte visas på galgar. Dom ska visas på tanter. Så du måste hitta en tant. Kanske finns det en i receptionen?

:-)

#7 - - Ailas:

Det ser ut att ni sköter er precis så som man ska göra i London! Lite så där traditionellt, skulle jag vilja säga. Blir mer och mer sugen på att åka dit själv, förresten... fast inte för maten då. Senast jag var i London åt jag asiatiskt hela tiden!

Upp