Svettig med stockben



Ett stort antal kilometer travades det i eftermiddag, dels till shoppingen på Primark på Oxford Street och sedan en sliten misslyckad jakt på någonstans att ta sig en drink i sällskap med våra minderåriga. Vi pustade ut en stund i Hyde Park, analyserande olika joggingstilar, innan vi själva hasade oss tillbaka till hotellet och ringde efter Domino's Pepperonipizza. Inte kulinariskt men fan så gott!

Jag förälskade mig i något på Primark som jag faktiskt slog till och köpte, det och 2 sjupack tanttrosor!

Shoppingen visas när jag får tillfälle att ladda upp foton.

Nu pustar vi bara på sängarna i vårt typiska minimala engelskt hotellrum. I morgon ska somliga på fotboll och jag och sonen ska vara turister.

Todeloo!
Anne reser | |
#1 - - Ama de casa:

Väntar med spänning på tanttrosorna :-)

#2 - - Beate:

Sa du sjupack;-) Ja dom vill ja se liksom det andra du fastnade för.

Imorgon skulle jag nog följa med dottern och maken och kolla på vad ARS-MIL har att erbjuda.

Men lycka till med sightseeing touren med sonen.



PS. Glöm inte pit stopsen;-) DS

#3 - - Herta:

Bra att DU köpte lite rejält när Du ändå var i farten. Du har kommit igång nu med underklädesshoppningen och det är ju positivt utifrån hur Du beskriver the situation själv.

#4 - - Anonym:

Bra att DU köpte lite rejält när Du ändå var i farten. Du har kommit igång nu med underklädesshoppningen och det är ju positivt utifrån hur Du beskriver the situation själv.

#5 - - Huskatt:

Tanttrosor? Är det boxer-stil då eller?

#6 - - Mia systeryster:

Väntar på att få se bilden på tanttrosorna;) Låter roligare att vara turist, än att gå på fotboll=D

#7 - - TT:

Have fun!!

#8 - - Jess:

Jag vill se allt du handlade! Är trosorna sådana så att det står Monday, Tuesday osv på dem? ;)

#9 - - Stattinskan:

Ser verkligen fram emot att glo på tanttrosorna ;-D

Ha fortsatt trevligt :-)

#10 - - Selma:

Jag blir lite bekymrad över ditt nya vurm för tanttrosor. Borde du inte ha lite tantt Raffa också. Lyx och flärd till Anne.

#11 - - claudia:

god morgon, sovit gott? :)

#12 - - claudia:

god morgon, sovit gott? :)

#13 - - Anna ..tassar in:

Himmel två sjupack tanttrosor från London..exklusivt ska det vara..din härligt galna sköna lilla människa..:)

#14 - - Barnens Hjältar:

Åh, jag vill med till England :-)

#15 - - Camilla:

Vilket äventyr ni är ute på.

Kul!

Ha det så himla bra!

Kram!

#16 - - Åsa!:

Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Upp