-Kan man få längre hår hos frissan tro?



Klipp- och färgtid i morgon och jag funderar på om man kan få längre hår utan att väva in någon annans kalufs.

-Fast. Jag har varit med om att håret sett längre ut efter klippning än före.

Cissi brukar kunna uträtta underverk.
Allmänt | |
#1 - - Frikadellen:

Bästa Anne.



Jag fick en mycket rolig kommentar på mitt inlägg "Dåligtväder" som var en kommentar på min kommentar på ditt inlägg. Mkt informativt men samtidigt väldigt väldigt underhållande. Den förkroppsligar allvaret tonårstjejerna lägger i Twilighteriet. :)



#2 - - Felicia:

sv: he he klart jacob!



och ja, jag har gjort min header själv ;) tack så jättemkt!

#3 - - Felicia:

sv: eller ja, fotat bilderna har jag också gjort :)

#4 - - Daniel:

Cissi hon vet nog!!

#5 - - Angelica:

SV: Japp braking dawn ska uppdelas i två delar. Tycker du den var för utdragen? Ja lite kanske, men håller den kärt :)

#6 - - Frikadellen:

Btw, jag rider fullkomligt på vågen av din framgång. Efter att du hamnade på framsidan har mina besök ökat markant. Misstänker att folk klickar på mig då jag har kommenterat. Jag klagar inte. Jag bara tackar o tar emot...

#7 - - EMELIE♥:

sV; hehe mjo är ju så, har själv inte läst bköerna men blev rätt besikven på New Moon, bra var den men Twilight var bättre! :D

#8 - - minna:

sv:

jag vet inte riktigt. Ska till vårdcentralen imorgon och ta lite prover, så vi får väl se då :)

#9 - - Frikadellen:

C-vitamin! Perfekt! Tack!

#10 - - Himmel unt Pannkaka!:

Annars finns ju alltid photoshop! ;)

#11 - - Ester-Lee:

Sv: Oj, tack så jättemycket!!! Du gjorde min dag :)))

#12 - - Herta:

Själv vill jag bli mera kortklippt om jag klipper mej. Inväntar semestern först så skall jag ta mig tid. Eller så tar jag till saxen själv, har inte bestämt mig ännu...

#13 - - Anna:

Svar: Yes jag är tjejen i den ljusrosa klänningen :) Har faktiskt aldrig tänkt på att man kanske kan uppfatta bilden som att det är vi båda som skriver (!?) men iaf så har jag den för att jag tycker om den bilden så mycket som är från min bal i 3:an på gymnasiet :)



Hehe aaa jag ser verkligen framemot att se filmen, blir lördag för min del! ;)

#14 - - Jess:

Hon på bilden är riktigt snygg!

Undra om man hade passat i den frisyren?

#15 - - Filippa:

Ska också klippa mig imorgon och färga det, på tiden!



Svar: Självklart kan jag lägga ut receptet, titta in lite senare så finns det :)

#16 - - Beate:

Det finns löshår eller hårförlängning eller vad det nu heter. Det borde göra susen;-)

#17 - - Selma:

Jag brukar försöka beställa höftlångt och självlockigt.

Upp