Anne bekänner: Jag - en tantfjortis!



Jag tror alldelens bestämt att jag valt att inte berätta att jag är en tantfjortis. Illa, illa är det att vara fjortis vid (nästan) 50. Jag har försökt mörka detta faktum länge, inte försäga mig, inte avslöja.

Fast. Kanske visste ni det redan att det är en sån jag är?

Det är nämligen så att jag ska på nattpremiär av nya Twilight-filmen Eclipse på tisdag natt.

Jag fick följa med Dotter och Kompis E.


Pssst... Säg inget, men jag ska titta på Jake... Han har säkert ingen tröja på sig i den här filmen heller...
Anne bekänner | |
#1 - - Elin:

Sv:

jamen verkligen! :)

#2 - - Gun:

Den är säkert jättebra. Har du sett hemsidan för dig? www.twilightmoms.se haha. Jag såg på tv i morse (eller var det igår?) om den stora rörelse som finns kring böckerna och filmerna, och det är ju väldigt stort, inte bara hos ungdomar uppenbarligen.

#3 - - Himmel unt Pannkaka!:

Haha, my lips are sealed!

#4 - - Nattis 2.0:

Oh, det innebär att du är tantsjuk då ju?! ;)

#5 - - Pia:

Åh, jag är oxå en sådan "tant" som gillar såna däringa filmer.. Jag står för det!!! ;o)

#6 - - jayne:

Hi hi hi hi hi.... BRA jobbat!!!!

När det gäller den svarta perioden så sägs den gå över... men jag har den kvar än... i mig själv... hmmm

#7 - - Jess:

Ta du Jake, jag tar Robert/ från en annan tantfjortis! ;)

#8 - - Bara Jag:

Du är bara att gratulera! Att vara fjortis hela livet är inte fy skam - jag vill också!!!

#9 - - Margaretha:

Tittar bara in för att önska dig en soligt skön sommar.... Bloggen får ta semester den också ;o)

Stor kram på dig vännen

Margaretha

#10 - - TT:

Mja... näe, sånt tittar jag inte på!! Eller det kanske jag gjorde om jag visste vad det är...

Stugan ligger mitt emellan Borlänge och Ludvika, tar ca 1,5 timme dit.

#11 - - ♥ Carina ♥:

Skärp dig då och dregla inte för mycket ;)

Kram

#12 - - Ulrika:

Snällt av tjejerna att du får följa med! Se till att sköta dej snyggt, så dom slipper skämmas..:D

#13 - - Selma:

Ujja mig!

#14 - - Ailas:

Ja-aa-a, va' ska en säge? Jag tror att man kan vara fjortis på lite olika sätt. Själv stoppade jag precis i mig en chokladkaka som nattamat och nu är jag rädd för att få finnar... P-e!

#15 - - Jessi:

Haha, ja han springer nog omkring med bar bringa så du har lite att se fram emot. :D

#16 - - Susanne P:

(men så bra!! Då är vi TVÅ som är tantfjorisar! Jag har bara inte kommit ut ur garderoben än!) ;))



Kram & ha en bra midsommar!

#17 - - Afrodite:

HAHAHA!!! Känner igen mig! Men du...säg inget till någon om det, du heller va'...?! =)

Upp