Nu när jag blivit Storbloggare



När man är Storbloggare (vilket jag nu är sedan kl 17 ungefär) så måste jag ju uppföra mig som andra Storbloggare. Sveriges största bloggare Kissie har marknadsfört en fenomenal produkt, nämligen Helosansalva. Samma produkt har även Ketchupmamman lyft fram på det mest föredömliga vis.

Mitt bidrag till Helosan-marknadsföringen är att Helosan, helst i kombination med såpskurning och vaselin, är en fantastisk kur för gamla hönsfötter som angripits av kvalster.

Jag är på inte sätt sponsrad av Helosan men med tanke på kvällens framgångar så förväntar jag mig nu kontakt från tillverkaren och sedan en årsförbrukning av salvan som jag alltid kan bära med mig.
Anne skönhetsbloggar | |
#1 - - Bara Jag:

Det kan inte vara lätt att bli storbloggare!! Det blir så mycket man måste tänka på - annonser, reklam, marknadsföring, manager, ja listan kan göras lång! Stackars dig!

#2 - - Inga M:

Jag tycker att Du bär ansvaret som storbloggare med heder. Fortsätt så och Du kommer aldrig mer att behöva vänta på semester och städa skrivbordet, Du bara lajar runt på Blogg.se och gör reklam

#3 - - Åsa:

Hahahaha, hoppas du får din kartong med salva också...=)

#4 - - Herta:

Helosan är en bra produkt om man händelsevis inte fått något intressant och mycket bättre utskrivit av sin doktor. Det har inte jag fått men känner folk som får av rejäla medicinska skäl. Kanske skall jag blogga om den produkten någongång. Så Ni vet vad NI skall be Er doktor om kanske.



Men som sagt, ett bra receptfritt alternativ.

#5 - - Selma:

Jag gillar Spenol också, en annan fin smörja som man kan köpa i storpack på Granngården.

#6 - - Gunnel:

Jag gillar verkligen din humor!

Upp