Annegina gör som Egoina!

 

Jag absorberar allt nyttigt och värdefullt storbloggarna delar med sig av.

 

I gårdagens TV-intervju hos Malou berättade Egoina att hon äter framför datorn, och bara se så läraktig jag är!

 

Funderar på byte av bloggnamn rentav... Annegina kunde kanske vara något...?

 

(Angina Pectoris = kärlkramp i hjärtat, drabbar de äldre oftast)

Allmänt | |
#1 - - Veiken:

Jag har försökt och tangentbordet limmar igen av allt jag spiller. Är en riktig sölmaja nämligen;)

#2 - - ansepanse:

jag måste erkänna att jag ofta bloggar samtidigt när jag äter :)

#3 - - Em:

Hahahaha" Vet du vad det mest underbara med detta inlägget är? Att bilden inte gör dig det minsta rättvisa! Jag har sett dig i verkligheten, you see. ;) Jag tror att efterhand blir blogg-världen de vuxnas värld, ungdommarna kommer att försvinna och går andra vägar. Då går det nog inte att tjäna särskilt med pengar på det längre, men frågan är vem som blir stor i vuxen-världen? Är det "journalisterna" eller finns det plats för det tramsiga även bland oss? Hoppas det! (Nu börjar jag bete mig som Saida.. ;D)

#4 - - soffie:

hihi va du är bra:)

här äts inte framför datorn för då vill jag ha matro:)

glad påsk

#5 - - cecce:

Hahaha! Akta så du inte spiller i datorn bara. Har hänt mej ett otal gånger. Ett under att den fortfarande funkar!!



Kram!

#6 - - Em:

Sv: "Orren"? Det vet inte jag vad är, jag är från Norge vet du. :D

#7 - - Em:

Sv: Va? Nu fattar jag ingenting.. :D

#8 - - Herta:

Nej men Ush Anne, nu blir jag orolig. Se till att omgående Dej ut och ta påskledigt och ge Dej ut och rör på Dej. Du kan väl åtminstone gå till lunchrummet innan De ger Dej på godsakerna.

#9 - - Gun:

Jag äter också vid datorn. Väldigt ofta.:)



Sv: Det behövs inte, han har redan stake så det räcker.;)

#10 - - Myaraq:

jag äter alltid framför datorn..



sorglig individ jag är.. :(



söndag it is!

#11 - - Beate:

Äter aldrig framför datorn av den enkla anledningen att maten/smulor med mera har en benägenhet att falla ner på tangenterna...

#12 - - Inga M:

Du har missuppfattat det hela! Vi storbloggare (!)vänder kameran åt andra hållet och fotograferar MATEN, inte den glufsande käften!

#13 - - A:

hehe okej xD

#14 - - Selma:

Det blir en härlig sörja i tangentbordet om du fortsätter, men det klart när du kan dra in storkovan på bloggen kanske du kan köpa ny utrustning med jämna mellanrum.

#15 - - Britt:

Eftersom jag är världens klant när jag äter så tar jag aldrig med mig något ätbart till datorn. Finns viss risk att den blir matad med något olämpligt.

Upp