Ingen arachnofobi här inte!



I godan ro sitter Anne med sin laptop i soffan då ett monster helt oannonserat anfaller bakifrån! Med åtta, långa spretiga ben och en kropp stor som en 50-åring tror detta monster att anfallet ska lyckas. Här ska skrickas, hojtas, viftas tror han!

Inte kan monstret veta att Anne på sin tid var känd som The Spider Killer från Skjutbanegatan!

-Smock! med höger hand och spindeln var krossad.

Annes yngsta son blev ganska imponerad.


Ojojoj, vad jag har skrattat nu, dagen efter monsterattacken!

Ingen har kommenterat att spindeln skulle ha haft en "kropp stor som en 50-åring" !

Jag menade ju att skriva 50-öring förstås! Men det blev nästan bättre så här!
Allmänt | |
#1 - - Gun:

Då blir det regn imorgon ju..

#2 - - Jess:

Blä, den ser ju riktigt äcklig ut!

#3 - - Gun:

Sv: Ja det har du rätt i! Ska genast leta reda på en spindel att mosa! :)



Sv: Tack för idén om att annonsera efter en assistent. Får se om jag får till något, efter påsk i så fall:)

#4 - - Beate:

Jo då... jag är också imponerad... mycket till och med. Med handen alltså utan gummihandskar eller "rolled up newspaper". Extremt impad är jag;-)

#5 - - AB PW:

den såg ganska enorm ut den där spindeln (x

#6 - - Inga M:

Modig men blodig! Nu blir Du nog anmäld till någon djurskyddsmyndighet och hamnar i register ihop med vargjägare och annat skrupellöst folk.

#7 - - Laila:

Det är ditt fel att det regnar här nu! :-)



I vilket fall som helst så vart spindeln rejält lurad!

#8 - - Ama de casa:

Hahahaha! Jag tänkte just skriva att den måste ha varit VÄLDIGT stor om den hade en sån kropp :-)



Imponerad av din spindeldödarmetod - själv använder jag tillhyggen, typ Anders...

:-)

#9 - - Britt:

Tänkte faktiskt fråga hur en sån spindel ser ut...fast jag förstod att du menade 50-öring...och då undrar jag nu...var den lika stor som en koppar 50-öring eller de gamla silver 50-öringarna?

#10 - - Anonym:

Trodde att du menade att ni båda var ungefär lika stora. Det hade varit en imponerande spindel!

Upp