Anne tjuvlyssnar



Kvinna vid IKEA:s utgångskassor
: Nej, jag har inte chips på kortet.

-Chips!?!

Undrar vilken smak hon föredragit om hon hade haft chips på kortet?
Anne tjuvlyssnar | |
#1 - - Åsa:

SV: Vi har lånat grävaren av en bekant. Normalt har vi bara en traktor att leka med.....

#2 - - Em:

God morgon! Det hade varit praktisk med chips på kortet, Egoina hade älskat det. :D

#3 - - Stattinskan:

Haha, jag hörde en gång en kvinna som sa att hon överTRACKASERAT sitt konto ... vem trackaserar inte sitt konto varje månad ... däremot övertrasserar jag det inte ;-D

#4 - - Ama de casa:

Hahaha! Jag har nog säkert rester av chips på mitt kort i alla fall :-)

Kram!

#5 - - Herta:

Och jag som trodde att detta var gårdagskvällens inköp för Din del.

#6 - - Znogge:

:D

#7 - - Beate:

Ha, ha, ha... den var så där lagom fyndig och bra;-)

#8 - - E:

Jag har såna i släkten, min pappa förnekade sitt chips igår när han skulle bjussa mej och sonen på fika så vi höll knappt på att kunna betala innan han insåg vad ett CHIP är för något. Och min syster pratar ofta om sitt övertrackasserade konto!! :0)

#9 - - Maggan:

Det där med chips på kortet hör till vardagens galenskap som jag retar mig på. Alla affärer har olika lådor, när jag stoppar in chipsidan så är det dragande på sidan som gäller. Drar jag på sidan är det chipet som gäller ... blir trött på tramset. Borde vara lag på att alla har samma låda.

Upp