Blogg.se suger igen



Det går inte att kommentera på Blogg.se-bloggar så jag pallrar mig upp till Kallentoft och Sommardöden.

Nattens!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

@£$§½653@£$

#2 - - Afrodite:

Hahaha...det var jag som var så mogen...=) Skulle testa om det funkade...och det gjorde det ju till slut...=)



Nattens frid och liljor över Notte de la Anne! =) Sov gott!



Ps. Nej det har faen inte gått att kommentera! =(

Risken finns dock att det visar sig att Afrodite publicerat 28 inlägg med samma text, eftersom hon blir så fruktansvärt irriterad av sånt här strul och trycker, trycker och trycker...tills det går, eller hon tvingas ge upp...spännande i morron...=) Eller inte...=(

#3 - - soffie:

bättre att läsa då höll på att bli tokig förut då jag skulle ta min vanliga bloggrunda,

kram å gonatt

#4 - - Afrodite:

HA! Det blev visst bara två...=) God morgon!

#5 - - Selma:

Det har varit enklare hos Wordpress.

Upp