Hoppla Pålle!!!



Tur att kusarna var svenska, annars hade annonsreklamskrivaren på ICA Oppeby fått ta till andra språkkunskaper!

-Giddy-up!

-Hopoti-hopoti-hopoti-hoi!

Mohahahahaaaa!!!
Allmänt | |
#1 - - Eva:

Hästbiff? Det är ju nästan kannibalism ju!

#2 - - Afrodite:

Hoppla, hoppla, så det kan bli...=)

Sv: Visst e du bra! Sjukt bra! Det har jag ju alltid sagt! =)

#3 - - Daniel:

Jisses. Människor kan vara så grym! ;)

#4 - - tess:

Ja detta känns inte bra alls medan alla utom du säger att hon kommer tillbaka... jo tjena... hur ska hon hitta hem när hon inte varit ute innan? Nej de är hemskt... jag är ledsen och vi har letat och vi har ropat...



//Tess

#5 - - tess:

Hon har halsband med namn och sånt... men inte märkt ännu...vi har satt upp lapp på närmaste butik och vi har kontaktat katthemmet.... så har vi lockat och letat....



De e hemskt bara... smulan...

#6 - - Carina:

Det verkar ha blivit populärt med hästbiff, såg jag på tv:n härom kvällen.

Känns lite märkligt att äta det...

Har du smakat? Är det gott?

Kram

#7 - - Selma:

Här är ett typiskt falla av att jag inte gör som jag tycker jag borde. Jag kan inte äta häst om jag vet att det är det. Detta trots att jag inser att det vore så mycket bättre om svenskar gjorde det för hästarnas skull. Då skulle de aldrig gå slakttransporter med gamla hästar till sydeuropa.

#8 - - sara - Glitterögon:

Hoppla ja, hästen stackar'n.

#9 - - Jess:

Känns ju lite gulligt att säga hoppla till en häst och sedan ska man bara hoppla in den i munnen?

#10 - - Bara Jag:

Galghumor??

#11 - - Ama de casa:

Jag gillar hästar på alla sätt och vis. Hästbiff är jättegott!

:-)

#12 - - Helena:

Hehehehe :)

Fast jag skulle nog ha svårt att trycka i mig en hästbiff.

Upp