Carl Gustaf + Camilla=Sant?????




Tror vi att dessa två skulle ha haft ihop det?

Det lär vara ett av allt det saftiga skvaller man kan få fram ur Carl XVI Gustaf - Den ofrivilliga monarken enligt initierade källor.

Dessa initierade källor har ju helt missat denna heta och ångande historia!
Allmänt | |
#1 - - frikadellen:

Jag har hört ryktas om detta länge.



Sv. -2.0



#2 - - frikadellen:

Sv. Japp! Optikern såg nästan lite ledsen ut. Jag har trott att jag sett suddigt för att "jag" har varit ofokuserad. Det har liksom inte slagit mig att det kanske är dålig syn! Hehehe. Det ska bli spännande att se hur världen EGENTLIGEN ser ut :D

#3 - - Jess:

Hur kunde de inte skriva om den historien??? ;)

#4 - - frikadellen:

Sv. Förvisso. men det är ganska mkt mer än vad jag trodde. Jag har nog levt i försnekelse sen tonåren. Sen har nog ena ögat varit i gott skick och då har det funkat. men eftersom det har släppt taget, och det tror jag har skett bara de senaste månaderna, så har närsyntheten så att säga uppenbarat sig...

#5 - - sara - Glitterögon:

Alla har vi nog våra lik i garderoberna... men endast de offentliga hängs ut. Av de med lik i garderober. Konstigt det där.

#6 - - Znogge:

Oj oj, vad ska man tro och på vem...



Men ryktena har gått länge så ingen rök...

#7 - - Diana:

Jag bara måste läsa boken, är så jäkla nyfiken!

Hade inte försökt sopa under mattan att de är mänskliga med så hade jag inte brytt mig men nu när de försöker gömma saker... vill jag veta!

#8 - - Beate:

Å vem är hon;-)

Grattis till vinsten. Är mäkta stolt över dig. Du är envis och ger dig inte, inkl. din kommentar om glaset som Jane var inne på. Vad tror du egentligen om mig? Jag är inte civilingenjör som du vet. Främja att byta glas på en Iphone... ha, ha, ha:-)))

#9 - - Ingmarie:

Haaa!Tydligen är vi tvillingsjälar för mitt inlägg skiljer sig inte nämnvärt från ditt!

Detta kommer fru Jacobsen garanterat att följa!



Kramen o trevlig helg!

#10 - - Herta:

Men detta är ju gamla nyheter.

#11 - - Bildgatan-Avsändare Margareta:

Ja då lär han inte ha haft tråkigt och säkert riktigt hett under sänghalmen. =) Boken är tydligen redan slutsåld. Måste ligga mycket forskningar i detta innan de törs ge ut en sådan bok.



Nu skulle jag egentligen gratta dig till vinsten hos Beate, snyggt jobbat. GRATTIS.

#12 - - Anna:

Jag är inte rojalist. Verkligen inte. Men va fan, det finns väl gränser. Lämna knugen ifred! Reportrar som jobbat på kamratposten eller nåt och vill bli kända är ju bara patetiskt. Stackars knugen.

Upp