1:a och 2:a pralinkock!



Söta som små praliner var vi när vi stökade runt på Chokladfabriken och generade kursledande pralinkocken Markus med våra nästintill ekivoka tantskämt.

-Va' ALO!?!

-"Våra ekivoka tantskämt"!?! Menar du att det bara var jag som skämde ut mig??? I vanlig ordning!?!

-Nääää....

Det kan jag väl aldrig tro!


Tack ALO för en super-50-årspresent!!! Det gör jag gärna om!!!


Hur det gick till bland chokladaromena rapporterar jag om senare idag, först ska en mötesdag i city avverkas.

Annes 50-årskalas | |
#1 - - Selma:

Med dina talanger kan det säker bli en alternativ karriär.

#2 - - Huskatt:

Galet snygga i dom där hattarna var ni med! (nä, jag skojar inte, ni ÄR snygga i dom!)

Får man se HUR pralinerna blev med eller har ni smaskat i er dom redan?

#3 - - sara - Glitterögon:

Mmmm, chokladfabrik :)

Vill se bilder på läckra praliner - och då inte bara två stycken i hattar :)

#4 - - Jess:

Jag hoppas du fick mössan med dig hem! Kan ju se trevligt ut när det är din tur att ordna god middag till familjen!

#5 - - Beate:

Toppenbild på dig Anne!!!!



PS. På Nordiska muséet är det chokladmässa i helgen. DS

Upp