-Inte mitt fel! Det var Andreas!!!



-Skyll inte på mig!!! Skyll på Andreas!!!

Om inte han hade lagt upp bilder på nya Ben & Jerry-smaker, så hade jag aaaaaaldrig fått för mig att köpa dessa!!!

Sådeså!

PS. Även om ni inte är glassfantaster så kan ni gärna besöka Andreas blogg - en skön och avslappnad blandning av det mesta och den skönaste och mest avslappnade är Mille!
Allmänt | |
#1 - - Herta:

Jag kollade bloggen. Jag tycker Du skall sitta och trycka i hans drömda bibbla och avstänga Dig ifrån verklighetens människor och dess påfund typ tjäna pengar på människors glasslängtan och därför nya goda produkter.

#2 - - Andreas:

Grattis gumman! Finns inget bättre sätt att fira med en rejäl glass : )



Eller hur, vist får man synda...bara det inte blir för ofta.

#3 - - Znogge:

Jag är ingen glassfantast men Ben & Jerry's är inte att leka med :D

#4 - - Myaraq - den där lilla svenskimån:

Kakdegen är i mitt tycke sådär. Men du kanske gillar den?



Det var faster på fotona. En riktig skönhet!

#5 - - Suss:

MEN, hur kan du bara lägga ut 3 Ben & Jerry, när jag försöker återfå formen efter Barcelona??? Detta undrar ett Tutthuvud!!!!! :-)

#6 - - M E R E I:

- åh nu blev jag så sugen på B&J!

Upp