Helt OK, helt OK...



Jag vill påminna om att jag faktiskt företog mig en 6 km-promenad i rask takt före allt fikande!
Anne fikar | |
#1 - - Krönikören:

Och då tog du bara en HALV bulle?! Ska vi tro på det?

#2 - - Znogge:

Ser verkligen ok ut! Bullen också ;-)



Trevlig fredag

#3 - - Jess:

Åt du bara halva? I så fall är jag imponerad. Här hade hela slunkit ner.

#4 - - frikadellen:

Då varu värt'!

#5 - - Åsa!:

Tjusigt, och bullen ser verkligen smarrig ut! Du åt väl hela???

#6 - - Beate:

Då tycker jag att du var värd belöningen med en halv bulle;-)

#7 - - Andreas:

Jajjemän serru, har bott i Sumpan i 5 år nu. Tycker om den här mysiga småstaden. Ursviksvägen och nu Kyrkogatan.

#8 - - Jenny:

Fint bildcollage! Men inte ska väl bullen behöva rättfärdigas med en promenad på otroliga 6 km :)

Upp