Vi firar - men jag säger inte vad!!!


Ni får veta om några dagar..!

Tills dess kan den som vill få gissa vad som pågår!

Alla utom Herta.

Bäst/mest underhållande gissning får den vanliga vinsten-länk och cyberapplåd!
Allmänt | |
#1 - - ullrika:

Är det måhända segeln som firats och halats?

:)

#2 - - Heffler:

Jag tror att ni tar ut segern i förskott, och firar att soffan överlevde valborg.

#3 - - Beate:

År fyller du då inte. Nytt jobb eller nya jobbuppgifter kanske.

#4 - - Herta:

Det är våren, det är våren som har kommit igen...

#5 - - Jess:

Att kungen äntligen blev pensionär?

#6 - - Inga Magnusson:

Att sista snödrivan försvann!

#7 - - Afrodite:

Firar ni kanske bloggen...?

#8 - - Marie:

25 årig bröllopsdag? Nytt jobb (som Beate tror) eller ......

#9 - - Ama de casa:

Bröllopsdag! Jäpp. Det är det ni ska fira om någon dag (eller åtminstone inom ett år?)

:-)

#10 - - Bitte:

Jag tror att du ramlade med cykeln för ett tag sen, rakt på en tjuga. Eftersom du hade en femma i fickan, räknade du snabbt ut att du hade så det räckte till en Trisslott. Så du tänkte att eftersom du haft sån tur att du inte gjorde illa dig, och faktiskt ramlade över en massa (?) pengar, skulle turen säkert fortsätta.



Det hela slutar med att du skrapade fram tre tv-rutor och ska till tv och skrapa fram en massa pengar och så slutar du jobba och glider runt och bara har det bra resten av livet.



Eller?

#11 - - Lea:

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Upp