-Gooooood Morning Woooooorlddd!!!



Morgonkaffet är urdrucket, duschen väntar, bussen (ja, idag blir det allmänna transportmedel hela vägen) går om 35 minuter.

Det kan bli en dag av full rulle det här också!

-Hur kommer din dag att arta sig tro?
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Rulle här med fast jag åker inte kommunalt ;-)



God morgon!

#2 - - Therese - zill:

Jag misstänker att det kommer vara full rulle här med. Vi har antagligen fått tillbaka alla barnen på avdelningen och jag har vart iväg två dagar för studier så isf blir det min första dag med full barngrupp igen, vilket vi inte haft sen mitten av maj. Men det kommer ju bli kalasbra, och det kommer vara roligt att träffa alla barnen igen :).



Ha en bra dag!

#3 - - Jessi:

Min dag började bra, rörde till sig en stund efter lunch (man borde faktiskt kunna ta lunchrast utan att det blir kaos) men sen ordnade det till sig igen. Nya chefen börjar imorron, hur bra det blir återstår att se.

#4 - - Alicia quist:

Bara älskar skådespelaren du har med på bilden! Han är bara bäst!

Upp