Wohoooooo!!!! Ikväll är det dags!!!


Klockan 20.00 är det dags för Ernst igen!!!

Jag har ställt in påminnelsen på mobilen för åtta torsdagar framöver - Ernst kan inte missas!

-Eller hur?
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Jag är tyvärr inte lika övertygad...

#2 - - Jessi:

Jodå, det går gôrbra att missa!

#3 - - Herta:

Å då är det en halvtimma kvar.

#4 - - Britt:

Ja jag hinner med Ernst före Kommissarie Lewis på 5:an...annars hade nog Ernst förlorat mot Lewis.

#5 - - Gun:

Jag hade glömt det, men Mumannen påminde mig precis. Och du då förstås. Vilken tur! :D

#6 - - Beate:

Honom missar jag gärna, ogillar honom skarpt. Tur att man har olika smak!!!

#7 - - Heffler:

Det är nästan lite fascinerande med folk som blir så arg på Ernst. Att han kan provocera så. Jag är likgiltig liksom. Hans program är inget för mig. Men jag blir inte arg.

#8 - - Andreas:

Love Ernst! Helyllekillen om någon : )

#9 - - Dubbelörnen:

Asså, du är den mest mångfacetterade prick jag känner!!!



Ernst??!!??! Okej, han kan man väl titta på, OM man inte har något annat för sig... Men ställa klockan? Påminnelse??? NäääääÄÄÄÄÄÄ!!!



Jag tar till mig tips o recept, men jag överlever helt klart UTAN honom ;)



Hade liksom inte trott att du hade nån crush på ERNST??!! :O

#10 - - Lippe:

Hahaha!! Jag har en granne som är så himla lik Ernst och som håller på att bygga och fixa hela tiden. Gissa vad vi kallar honom?

#11 - - sweetmama:

Ingen sommar utan Ernst ;)

#12 - - Afrodite:

Hmmm...riktigt så övertygad är inte jag och kan absolut missa honom och konstatera att det blir sommar ändå. =) Inte så att jag ogillar honom men ibland kan han bli lite too much faktiskt.

Kram och godmorgon!

#13 - - Inga Magnusson:

Vadan denna entusiasm? Handen på hjärtat: Är det Ernst eller programmet som sådant? Han har ju de grå tinningarnas charm.

#14 - - Herta:

Tror inte Västervik var så obekant.Hihi.

Upp