En dröm blev sann!


Jag har alltid drömt om att få vråla:

-STOPPA PRESSARNA!!!!!

Idag fick jag göra det.

Fast.

Det hade nu inte gått så långt som till pressarna men det gör inget, känslan var ändå obeskrivlig.
Allmänt | |
#1 - - Daniel:

Jag förstår dej!!!

#2 - - Gun:

Vad roligt, grattis!

#3 - - Jess:

Kul!!! Det vill jag också skrika! :)

#4 - - Znogge:

Härligt! Fst själv ville jag skrika något annat...

#5 - - Beate:

Ha - du upptäckte ett fel i en trycksak - just in time - antar jag. Stoppa pressarna har jag då aldrig längtat att skrika... eller har jag;-)

#6 - - Britt:

Skulle nog som Znogge vilja skrika något annat...kanske: -Lägg ut! Lägg ut! som Bo Holmström.

#7 - - Myaraq - den där lilla svenskimån:

Var det som du hade föreställt dig?



Jag vill vråla FÖLJ EFTER DEN BILEN nån gång.

Upp