Skulle ni gå in här?


Skulle ni frivilligt gå in i ett badrum när någon intagit tronen?

Det skulle jag aldrig göra.

A-L-D-R-I-G.
Allmänt | |
#1 - - Gun:

INTE jag heller. Vem som än är där inne!

#2 - - Beate:

Det beror väl på;-)

#3 - - Herta:

Det verkar vara fullt ok när tjejer/ddamer/kvinnor som dessutom är mammor, är i badrummet att vem som hellst i familjen har fritt fram där och kan gå in och hämta något eller fixa med något.

Något bättre har det dock blivit de sista åren men inte är badrummet en fredad son inte.

#4 - - Suss:

Normalt sett inte, men det kan nog hända inom den närmaste familjen om det blir "skarpt läge". För övrigt har jag två toaletter, så när det bara är jag och någon mer är det riskfritt!

#5 - - Lippe:

Hur arg skulle man inte bli om det kom in en massa folk när man själv satt där?!

#6 - - Znogge:

Jag vet att det fungerar så i en del familjer men inte här! Dörren är låst. Punkt slut.

#7 - - Therese/zill:

Jag irriterar mig på den här reklamen. Jag går aldrig in på toaletten om nån sitter där redan, däremot kan jag nog trava in & hämta nånting om nån annan (fast det beror också på VEM det är, så klart!) står i duschen t.ex. Men aaaaldrig om någon är på toaletten.

#8 - - Myaraq - den där lilla svenskimån:

Jag är scout.. Vi hade dubbeldass i vår stuga på Arnö.



Svar nog?

#9 - - Landkrabba:

Att tjejer går på toa två och två på fester/krogen har jag inga problem med men det är också enda gången det är okej. Här hemma är det stängd dörr som gäller!

#10 - - ullisar:

Har inte sett reklamen men måste "tyvärr" svara att jadå, beroende på vem. I närmsta familjen är vi fortfarande småbarnsfamilj med varann :)

Upp