Mystisk present - igen!




Återigen vill någon bokklubb se mig som sin medlem.

Återigen tänker bokklubben att den mutar mig med en present.

Återigen har jag inte den minsta aning om vad presenten är till för!

Jag har tidigare fått magnetiska pusselbitar och apelsinskalare i plast (även om jag trodde det var frågan om en egendomlig penisring för småvuxna).

- Men vad tusan är detta för mackapär!?!
Allmänt | |
#1 - - Jess:

Först: Grattis till sonen som fyller år!

Andra: Absolut ingen aning men om det inte är något sorts bokmärke så har jag inga idéer.

#2 - - Jessi:

Man kanske ska lägga den i en uppslagen bok så att sidorna inte slår igen? Eller skrapa en Trisslott?

#3 - - maria:

Ett bokmärke eller dörrstopp kanske ?



#4 - - Znogge:

Man borde kanske maila dem och fråga vad det är för en liten sak! Jag är i alla fall lika ovetande än...

#5 - - Beate:

En sådan fick vi också. Har inte den blekaste vad den är till för... föredrar dina majsfält om man säger så;-)

#6 - - Suss:

Är det magnet inuti? I så fall ett boknärke, annars en dörrstopp till dockskåpet!

#7 - - TT:

Dörrstopp var ju min avancerade (not) gissning... men varför har inte jag fått det erbjudandet!?

#8 - - Inga Magnusson:

Jag gissar också på bokmärke, men det kanske är en fantasistimulator så där i största allmänhet. Någon som tänkte att nu gör vi en grej som kan bli vad som helst och ingenting så folk får lov att grunna lite.

#9 - - Dubbelörnen:

Fick också ett likadant som jag grubblat över. Har ingen som helst aning! :D. Kära mannen misstänkte också att det kanske var ett bokmärke. Men jag har testat o den funkar illa som sådant.



Kram

#10 - - Myaraq:

Hahha tänk om de med flit bara skickar ut skit som de inte ens själva vet vad det är.



"Kasta med en .. sån.. häringa... grej.. också!"

#11 - - Selma:

Lite märkligt att skicka saker som man inte begriper vad det är.

#12 - - Ama de casa:

Jag tror Jessi har rätt. När man håller boken i en hand (typ sängläsning) så trycker man fast den där mackapären så att sidorna inte ramlar ihop.

Upp