Snickar'n har varit hit

Vi har haft snickare och plattsättare på besök. Nu ska de kalylera på badrummet. Köket fick vi många förslag på, men där ska vi återkomma när vi börjar få en mer slutgitig idé.
 
Spännande.
| |
#1 - - Beate:

Vilken lyx att få tag på en snickare och plattsättare mitt under sommaren! Toppen! Då lär ni väl få er badrumsrenovering ungefär samtidigt som vi får vårt stambyte.

#2 - - Znogge:

Spännande att göra om!

#3 - - Mia systeryster:

Vad kul att göra om där hemma!!
Säger som Beate, vilken tur ni hade som fått tag på hantverkare under sommaren, det brukar vara helt omöjligt!
Kram

#4 - - Inga M:

Va kul med nytt badrum och nytt kök. Om jag skulle göra ett nytt badrum så skulle jag inte ge mig utan köra Bergakungens sal-idén fullt ut från nya huset. Numera vet jag att den skulle bli himla bra, kombinerat med guldspeglar och annat kitschigt lull-lull. Våra gäster i huset älskar det verkligen!

Upp